نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال بانوان|تیم «شریف» به زمین سفت رسید

  • کد خبر: ۵۷۱۴۴
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال بانوان|تیم «شریف» به زمین سفت رسید
قهرمان فصل پیش، فردا در سالن بهشتی، رو در روی تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی قرار می‌گیرد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ روز جمعه تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه به میدان می‌رود. لیگ برتر به‌صورت جدی از این هفته برای مشهدی‌ها شروع خواهد شد. در ۲ هفته گذشته تیم مشهد ۲ پیروزی با ۲۴ گل زده به دست آورده است. تیم‌های کیمیای اسفراین و هیئت اصفهان، هردو تیم‌های جوان و تازه‌کار لیگ برتر هستند و در هفته‌های نخست نیز از شانس بدشان حریف تیم مدعی قهرمانی شدند، اما در سومین هفته از رقابت‌ها تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی باید به مصاف تیم قهرمان فصل گذشته، یعنی مس رفسنجان، برود.
 
تیم خراسان‌رضوی جام قهرمانی را برای خود می‌دید، اما با اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی رقم خورد، دست آن‌ها از جام کوتاه ماند. شاید بتوان به این بازی با دید یک دیدار انتقامی هم نگاه کرد. این بازی از ساعت ۱۱ جمعه، ۱۰ بهمن، در سالن شهید بهشتی مشهد پیگیری خواهد شد و همچنان تماشاگران اجازه حضور در سالن را ندارند.

برتری‌های مشهدی‌ها در خانه

تیم هیئت خراسان به‌نوعی ۲ بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشته و شریف توانسته است نقاط قوت و ضعف تیمش را پیدا کند و ترکیب‌های مختلف را در زمین محک بزند. ۲ پیروزی پرگل انگیزه و اعتمادبه‌نفس جوان‌تر‌های تیم را بالا برده است و آن‌ها می‌توانند برابر تیم مدعی مس با وضعیت بهتری به میدان بیایند. در مقابل، مس رفسنجان در هفته اول لیگ بازی نداشت و هفته گذشته نیز در اولین بازی خود به‌سختی پیروز شد. مسی‌ها موفق شدند ۳ بر ۲ رهیاب تهران را شکست دهند.

میزبانی از بهترین‌های فوتسال دنیا

باشگاه مس رفسنجان و بازیکنان و مربی آن در بین ۱۰ نامزد بهترین‌های دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار گرفتند؛ هرچند روز قبل نتایج نهایی مشخص شد و باشگاه مس همراه با عاطفه رضایی، سرمربی تیم، و زینب کرمی، دروازه‌بان مسی‌ها، هشتم جهان شدند. فاطمه اعتدادی، بازیکن مس رفسنجان، هم به‌عنوان پنجمین بازیکن برتر جهان در سال گذشته شناخته شد. البته محدثه محمدی، بازیکن فصل قبل هیئت خراسان‌رضوی، هم امسال به مس پیوسته است و باید بعد از یک‌سال بازی در سالن بهشتی برای مشهدی‌ها، این‌بار برای تیم رفسنجان برابر تیم سابق خود بازی کند.

تلاش برای تداوم شکست‌ناپذیری در خانه

سال قبل تیم خراسان‌رضوی هیچ‌گاه در خانه مقابل حریفان شکست نخورد و حالا فاطمه شریف، سرمربی تیم مشهد، گفته است می‌خواهد همین روند شکست‌ناپذیری در خانه را ادامه دهد و به‌نوعی خانه عقاب‌ها برای حریفان شود. بعد از بازی با مس، دیگر خبری از بازی‌های آسان نیست. رهیاب تهران، پالایش آبادان و پارس‌آرای شیراز، دیگر حریفان در هفته‌های پیش رو هستند. ۲ تیم رهیاب و آبادان تقویت شده‌اند و به‌سختی تسلیم حریفان می‌شوند. شریف می‌گوید: نقطه ضعف‌های تیم زمانی مشهود می‌شود که مقابل تیمی قوی به میدان برویم. البته برخی از نقاط ضعف تیم را در ۲ بازی نخست شناسایی و برطرف کردیم. مصدومیتی در ۲ بازی نخست نداشته‌ایم.
 
او درباره آمار خوب بازیکنان در گل‌زنی می‌گوید: در هر ۲ دیدار به همه بازیکنان تیم بازی دادیم. تعداد گل‌زنان به‌قدری زیاد است که نشان می‌دهد همه بازیکنان شانس بازی‌کردن داشته‌اند. هدف این بود که در ۲ بازی نخست، جوانان تیم کمی تجربه کسب کنند و به ترکیب ایده‌آل دست یابیم. جدول گل‌زنان لیگ برتر فوتسال تا به اینجای کار دیدنی است. از بین ۱۰ گل‌زن برتر لیگ، ۵ نفرشان بازیکنان تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی هستند. فاطمه حسینی با ۷ گل صدرنشین است. بعد از او ۳ بازیکن چهارگله هستند که ۲ نفر آن‌ها، فاطمه ارژنگی و مریم سلیمان‌پور، بازیکنان مشهدی هستند.
 
مهسا ایرانمنش و سارا شیربیگی هم تاکنون ۳ گل به نام خود ثبت کرده‌اند. از مسی‌ها فقط نرگس کریمی‌نسب توانسته است با زدن ۳ گل برای تیمش در رده نهم این جدول جای بگیرد. با توجه به تجربه هر ۲ تیم، بعید است در این هفته بازی پرگلی را شاهد باشیم و تیم‌ها با احتیاط بیشتر به میدان می‌آیند. دیدار ۲ تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی و مس رفسنجان را مائده علی‌نقی، فهیمه فتاحی، محدثه میرزای‌عمرانی و زهرا فدایی قضاوت خواهند کرد. همچنین مریم پورجعفریان، کمک‌داور بین‌المللی مشهدی، که در ۲ سال اخیر به‌دلیل فرزندش از دنیای قضاوت فاصله گرفته، قرار است به‌عنوان ناظر این بازی در سالن شهید بهشتی مشهد حاضر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->